Verder Helpen is een Softwarebedrijf gelegen aan Castellastraat 26 in Nijmegen.
Iedere inwoner van Nederland heeft recht op betrouwbare communicatie met de overheid. Daarom bieden wij voor klantcontactcentra (KCC's) een veilige oplossing om geverifieerde persoonsgegevens in te zien tijdens online dienstverlening. De inwoner ervaart privacy-vriendelijke dienstverlening op afstand, terwijl Verder Helpen zorgt voor de beveiliging en data-minimalisatie. De overheid kan geverifieerde gegevens inzien tijdens communicatie. Er zijn integraties beschikbaar voor de meest gebruikte platforms voor live-chat en videobellen. Deze platformen zijn Verder Helpen ready. Zo kan de inwoner tijdens een videogesprek gevraagd worden om zich te legitimeren via DigiD of met behulp van ondersteunde wallets. Tijdens een live-chat gesprek kan de inwoner gevraagd worden om zich te legitimeren of de minimaal benodigde persoonsgegevens te delen. Er wordt gewerkt aan integraties met Clevr en OBI4wan om legitimatie mogelijk te maken. Daarnaast maakt 24sessions het mogelijk om je tijdens een videogesprek te legitimeren via Verder Helpen. Verder Helpen kan integreren met ieder platform via een simpele API. Het doel is om inwoners te helpen op het gekozen kanaal op een veilige en betrouwbare manier. Met Verder Helpen is het gelukt om als eerste, met 5 gemeenten, authenticatie tijdens de chat mogelijk te maken. Verder Helpen is DigiD compliant en werkt samen met partners zoals Signicat, Yivi (voor.
Wil je weten wat Verder Helpen verder voor je kan betekenen? Bekijk dan de website van Verder Helpen of bel ze op via het telefoonnummer op deze pagina.
Hoe kom je bij Verder Helpen? Open direct de routebeschrijving. Zo zie je direct hoe je Verder Helpen het makkelijkste kan bereiken met de auto, fiets of het openbaar vervoer.
Unknown
Op zoek naar een ander bedrijf? Bekijk onze bedrijvengids van Nijmegen. Opzoek naar Verder Helpen reviews? Kijk dan ook in de Google Maps en ontdek de ervaringen van andere klanten.
Laatste berichten
Laatste berichten